2 gece 3 günlük, Fethiye Çıkışlı Kapadokya Turlarımız ile artık Kapadokya hiç olmadığı kadar yakınınızda.

1. GÜN: Fethiye'den otobüs ile Kapadokya'ya hareket ediyoruz. Göreme'ye ulaştıktan sonra, otelimize giriş yapıyor ve hiç vakit kaybetmeden Kapadokya'yı keşfe başlıyoruz. Göreme açık hava müzesi, Çavuşin Köyü, Avanos çanak çömlek atölyesi ziyaretleri ile Kapadokya gezimize başlıyoruz. Öğle yemeği ikramı için restorantımızda bir mola aldıktan sonra turumuz Peri Bacaları ve keşişlerin hücrelerinin görüleceği Paşabağı ve Dervent Vadisini geziyoruz. Ürgüpte şarap atölysinde kısa bir mola verdikten sonra otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2. GÜN: Otelimizde kahvaltının ardından, turumuza Üç Güzeller mevkiinde panoramik Göreme manzarasında fotoğraf molası ile devam ediyoruz. Düşman akınlarından korunmak için yapılmış Derin Kuyu yer altı şehri ziyaret ederek, dünyaca ünlü Ihlara Vadisine doğru hareket ediyoruz. Yaklaşım 3 km'lik bir yürüyüş ile Ihlara Vadisi içerisinde Ağaclı Klisesi ve Yılanlı Klisesi'ni ziyaret ediyoruz.