Fiyat 0 TL 0$
Bölge Dalyan
Yolcular 1+
0 yorum

Helal Konsept Dalyan Turu, Muğla Fethiye bölgesinin ilk ve tek İslami Konsepte Dalyan Turu'dur. Helal konsept Dalyan Turu misafirlerimizin alınışının ardından başlamaktadır. Klimalı araçlarımız ile yaklaşık bir buçuk saatlik bir yolculuğun ardından ( 70 km ) Dalyan kasabasına ulaşıyoruz. Dalyan kordon boyunda, tek katlı, şirin teknelerie binerek turumuza başlıyoruz. Aynı zamanda kuş cenneti olarak da bilinen ve koruma altında olan eşsiz Dalyan deltasında uzanan kanalarda unutulmaz bir tekne yolculuğuyla ilk durağımız olan Sultaniye Kaplıcaları'na ulaşıyoruz. Bölgede ki kaplıcalar arasında en etkili olarak bilinen Sultaniye Kaplıcalarında, Kükürtlü çamur ve kükürtlü su havuzlarına girebilirsiniz. Bir çok rahatsızlığa iyi gelen bu şifalı kaplıcalarda toksinlerinizden arınarak rahatlayabilirsiniz. Sultaniye Kapıcaları ve Çamur Banyosu molamızın ardından nehir manzaralı restoranımıza geçiyoruz. Açık büfe öğle yemeği ikramımızı aldıktan sonra yine grubumuza özel teknemiz ile rotamızı İztuzu Plajı'na çeviriyoruz. İztuzu Plajı'na doğru ilerlerken Kaunos Kaya mezarlarının tam karşısında fotoğraf ve bilgi molası veriyoruz. Tarihi çok öncelere dayanan Kaunos Kaya mezarları hakkında rehberimizden bilgi aldıktan sonra devam ederek İztuzu Plajına ulaşıyoruz. Türkiye’nin en uzun ikinci plajı olarak da bilinen İztuzu Plajı tamamen kumsal bir sahilimizdir. Turistik öneminin yanı sıra Caretta Caretta kaplumbağalarının yumurtalarına da evsahipliği etmekte olan İztuzu Plajı, deniz suyu ile tatlı göl suyunu ayırarak bir çok canlı için hayati öneme sahiptir. Yaklaşık 1 saat 30 dakikalık yüzme molamızın ardından teknemiz ile önce Dalyan kordonuna, daha sonra Dalyan kordonundan otellerimize doğru dönüş yolculuğuna başlıyoruz.

Helal Konsept Dalyan Turu, mola noktaları bakımıından günübirlik Dalyan Turu ile aynıdır. Helal Konsept Dalyan Turu'nun farkı, turumuzda yalnızca muhafazakar aile ve çiftlere yer verilmesidir. Turumuz boyunca yalnızca grubumuza ait tekne kullanılmaktadır.