07 Haziran, 2015

PamukkaleHierapolis Turu Hakkında Bilgi

Erken bir başlangıçla otelinizden alındıktan sonra, Toros Dağları’nın üzerinde yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molamızı yaklaşık 1 saat 30 dakikalık bir yolculuktan sonra Fethiye’nin yaylalarında veriyoruz. Daha sonra yolumuza tekrar devam edip Menderes Vadisi’nin doğu ucunda Denizli’den geçerek Pamukkale – Hierapolis’ e varıyoruz. Görünümü yerli yabancı tüm ziyaretcileri etkileyen Pamukkale travertenleri, binlerce yıllık oluşumu, kalsiyum ve minarel bakımından zengin şifalı sularıyla siz değerli misafirlerimize unutulmaz bir gün yaşatacağından eminiz. Antik çağların sağlık merkezi olarak da bilinen ve bu ününü travertenlerin hemen yanında olup şifalı sulara borçlu olan Hierapolis Kaya mezarları, Tiyatrosu ve diğer yapılarıyla sizleri geçmişe doğru bir yolculuğa çıkaracak. Rehberimizin eşliğinde fotoğraf ve bilgi molaları ile bu tarihi ve doğal cennetteki turumuzu tamamladıktan sonra yine travertenlerin yakınında açık büfe öğle yemeği yiyoruz. Rehberimizin vereceği serbest zaman da dilerseniz, tarihi kalıntılar ve şifalı sularla dolu Antik Cleopatra havuzunda yüzebilir dilerseniz Hierapolis Müzesini ziyaret edebilirsiniz. Dönüş yolculuğumuzda da Onyx ve mermer atölyelerinde ihtiyaç ve ziyaret molalarımız olacaktır. İntersky Turizm ve Seyehat Acentası güvencesiyle sizleri de bu tarihi ve doğal güzellikleri ile eşi bulunmaz Pamukkale Hierapolis turumuza davet ediyoruz.

Pamukkale Travertenleri, Hierapolis Antik Kenti, Hierapolis Müzesi ve Kleopatra Antik Havuzu ile ilgili bilgi, detay, fiyat, indirim ve online rezervasyonlarınız için, lütfen Pamukkale, Hierapolis Turu sayfamızı ziyaret ediniz.

Hakkımızda, öneri, tavsiye ve yorumlar için, facebook ve tripadvisor sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.